PIEGĀDES UN ATGRIEŠANAS NOTEIKUMI

Šie Piegādes un atgriešanas noteikumi nosaka kārtību, kādā tiek veikta preču un digitālo produktu piegāde, atgriešana un naudas atmaksas process, iegādājoties produktus vai pakalpojumus tīmekļa vietnē www.labispecialisti.lv.
Noteikumi ir saistoši visiem vietnes lietotājiem un pircējiem no brīža, kad tiek veikts pirkums.
Ar pirkuma veikšanu klients apliecina, ka ir iepazinies ar šiem noteikumiem un piekrīt tiem.

1. Vispārīgie noteikumi

1.1. Šie noteikumi nosaka preču un digitālo produktu piegādes, atgriešanas un atteikuma tiesību kārtību tīmekļa vietnē www.labispecialisti.lv, ko uztur SIA “Labi speciālisti”, reģ. Nr. 40103704011, juridiskā adrese: Rīga, Aptiekas iela 17, LV-1005, biroja adrese: Rīga, Mellužu iela 17, LV-1067, e-pasts: birojs@labispecialisti.lv, tālrunis: +371 28317593.

1.2. Šie noteikumi ir neatņemama Lietošanas noteikumu sastāvdaļa.
Veicot pirkumu, klients apliecina, ka ir iepazinies ar tiem un piekrīt tajos noteiktajai kārtībai.

2. Pirkumu veikšana un apmaksa

2.1. Pirkumu tīmekļa vietnē var veikt bez reģistrācijas, aizpildot pasūtījuma formu un norādot nepieciešamo informāciju (vārdu, uzvārdu, e-pastu, tālruņa numuru un piegādes adresi, ja tiek pasūtītas preces).

2.2. Maksājumi tiek veikti, izmantojot Paysera maksājumu sistēmu, kas nodrošina drošus norēķinus ar maksājumu kartēm vai internetbankām.

2.3. Pasūtījums tiek uzskatīts par apstiprinātu, kad maksājums ir veikts un klients saņem e-pasta apstiprinājumu par pirkumu.

2.4. Pēc maksājuma veikšanas klients automātiski saņem rēķinu uz norādīto e-pasta adresi. Juridiskām personām rēķinā tiek norādīti uzņēmuma rekvizīti, ja tie norādīti pasūtījuma brīdī.

2.5. Ja iegādāti digitālie produkti, tie tiek nosūtīti uz klienta norādīto e-pasta adresi, un lejupielādes saite ir pieejama 24 stundas pēc apmaksas.
Ja iegādātas fiziskas preces, tās tiek piegādātas saskaņā ar izvēlēto piegādes veidu.

2.6. Klients ir atbildīgs par pareizu datu norādīšanu. SIA “Labi speciālisti” nav atbildīgs par pasūtījuma nesaņemšanu, ja norādīti kļūdaini dati.

3. Piegādes veidi un nosacījumi

3.1. Fiziskās preces tiek piegādātas ar:

  •     • Latvijas Pasta pakomātiem;
  •     • kurjeru uz norādīto adresi;
  •     • vai var tikt saņemtas birojā – Rīga, Mellužu iela 17, LV-1067.
  •  

3.2. Piegādes izmaksas tiek aprēķinātas automātiski pirkuma noformēšanas laikā.

3.3. Digitālie produkti tiek nosūtīti elektroniski uz norādīto e-pastu pēc apmaksas saņemšanas.

3.4. Ja rodas tehniskas problēmas ar failu lejupielādi vai piegādi, klients var sazināties ar uzņēmumu, rakstot uz birojs@labispecialisti.lv.

4. Atteikuma tiesības (fiziskām personām)

4.1. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, fiziskai personai ir tiesības atteikties no pirkuma 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas.

4.2. Lai izmantotu atteikuma tiesības, klients raksta uz birojs@labispecialisti.lv, norādot:

  •     • vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi;
  •     • pasūtījuma numuru un datumu;
  •     • atgriešanas iemeslu (nav obligāts).
  •  

4.3. Pēc iesnieguma saņemšanas uzņēmums 5 darba dienu laikā sniedz atbildi ar turpmāko rīcības kārtību.

4.4. Atgriežamajai precei jābūt:

  •     • oriģinālajā iepakojumā;
  •     • nelietotai un nebojātai;
  •     • ar visām sastāvdaļām un dokumentiem.
  •  

4.5. Klients sedz atgriešanas izmaksas, ja vien prece nav bojāta vai piegādāta kļūdaini.

5. Atteikuma tiesību ierobežojumi

Atteikuma tiesības neattiecas uz:

  •     • digitāliem produktiem, kas jau nosūtīti un lejupielādēti;
  •     • juridiskām personām (uzņēmumiem);
  •     • precēm, kas bojātas klienta vainas dēļ;
  •     • pasūtījumiem, kas izpildīti pēc individuāla pieprasījuma vai pielāgoti konkrētam klientam.

6. Atmaksas kārtība

6.1. Ja atgriešana tiek apstiprināta, nauda tiek atmaksāta 14 dienu laikā, izmantojot to pašu maksājuma veidu, kādā veikts sākotnējais maksājums.

6.2. Uzņēmums patur tiesības aizturēt atmaksu līdz brīdim, kad prece faktiski ir saņemta un pārbaudīta.

7. Atbildība

7.1. SIA “Labi speciālisti” neuzņemas atbildību par zaudējumiem, kas radušies kļūdainas informācijas sniegšanas, nepareizas dokumentu izmantošanas vai trešo personu darbību dēļ.

7.2. Uzņēmums nav atbildīgs par piegādes aizkavēšanos, ja tā radusies neatkarīgi no uzņēmuma darbības.

8. Strīdu risināšana

8.1. Visi strīdi, kas izriet no šo noteikumu piemērošanas, tiek risināti sarunu ceļā.

8.2. Ja vienošanās netiek panākta, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā.

8.3. Fiziskām personām (patērētājiem) ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) vai izmantot ES tiešsaistes strīdu risināšanas platformu: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

9. Noteikumu spēkā stāšanās

9.1. Šie noteikumi stājas spēkā ar to publicēšanas dienu tīmekļa vietnē un ir spēkā līdz jaunas redakcijas pieņemšanai.

9.2. SIA “Labi speciālisti” patur tiesības jebkurā brīdī mainīt noteikumus, publicējot to jauno versiju vietnē.

Apstiprināts: SIA “Labi speciālisti” iekšējā kārtībā
Rīgā, 2025. gada 12.novembrī

Atlasiet rādāmos laukus. Pārējie tiks paslēpti. Velciet un nometiet, lai mainītu secību.
  • Attēls
  • Cena
  • Reitings
  • Daudzums
  • Svars
  • Apraksts
  • Saturs
  • Pievienot grozam
Noklikšķiniet ārpus loga, lai paslēptu salīdzināšanas joslu
Salīdzini